IĞDIR İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

2022/2023 Ek Ders Ücret Karşılığı Görevlendirme

İlimiz merkeze bağlı Okul ve Kurumlara ihtiyaç dahilinde Milli Eğitim Bakanlığı Yönetici ve Öğretmenlerin Ders ve Ek Ders Saatlerine İlişkin Kararın 9. Maddesi doğrultusunda ek ders karşılığı ücretli öğretmen görevlendirilmesi yapılacaktır.

        

2022-2023 EĞİTİM - ÖĞRETİM YILI BİYOLOJİ, FEN BİLİMLERİ, FİZİK, KİMYA, MATEMATİK, İLKÖĞRETİM MATEMATİK, SINIF ÖĞRETMENLİĞİ, OKUL ÖNCESİ VE ÖZEL EĞİTİM (SERTİFİKASI OLANLAR) BRANŞLARINDAN

Görev almak isteyenlerin 10/11/2022 ? 14/11/2022 tarihleri arasında ekteki başvuru formu ve aşağıda belirtilen belgelerle birlikte Müdürlüğümüze başvurmaları gerekmekte olup,

E-Devlet Ücretli Öğretmen Başvuru sistemi aktifleştikten sonra E-Devlet Şifresi ile sistem üzerinden ayrıca başvuru yapmaları gerekmektedir. Anılan tarihten sonra yapılan başvurular kesinlikle değerlendirilmeye alınmayacaktır.

 

        Görevlendirilmeler 2022 KPSS Puan üstünlüğüne göre yapılacak olup;

        Görevlendirme Öncelliği;

1.      Öncelik ; Eğitim Fakültesi Mezunları/Fen Edebiyat Fakültesi ve Lisans Mezunları                 (Formasyon Eğitimi Alanlar)

2.      Öncelik ; Fen  Edebiyat Fakültesi Mezunları (Formasyon Eğitimi Almayanlar)

3.      Öncelik ; Lisans Mezunu olup, yan alanı ve sertifikası olanlar (İngilizce, Özel Eğitim ve Bilgisayar  v.b.)

4.      Öncelik ;  Lisans mezunları (4 ve daha üstü)

5.      Öncelik :Emekli Öğretmenler

6.      Öncelik :Önlisans (Okul Öncesi /Çocuk Gelişimi )

 

 

                    Görev verilenlerden göreve gitmeyenler bu eğitim öğretim yılı içerisinde hakkını kullanmış sayılacak ve bu yıl içerisinde tekrar görev almak üzere talepte bulanamayacaktır. Görevlendirmelerde görev alacak kişilere telefon ile ulaşılacak olup, adreslerine ayrıca tebligat yapılmayacaktır.

 

İSTENECEK BELGELER

 

1-      Başvuru Formu

2-      Diploma veya Geçici Mezuniyet Belgesi (Belgelerin aslı gösterilmek kaydıyla fotokopisi)

3-      Varsa Ortaöğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans veya Pedagojik Formasyon belgesi.

4-      Kimlik Fotokopisi

5-      Sabıka Kaydı

6-      Askerlik Durum Belgesi

7-      2022 KPSS Belgesi

8-      Sağlık Raporu( Aile Hekiminden)

9-      1 Adet Dosya

 

Not: Birinci Dönemde görevli olanlar ikinci dönemde görevine devam edeceklerinden dolayı Başvuruda bulunmayacaktır.

Başvuru Formu için tıklayınız

 

Iğdır  İl Milli Eğitim Müdürlüğü

Emek Mah. Bahçeli cad. No 3 - 0476 280 76 00

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.