IĞDIR İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

Kantin İhale İlanı (Iğdır Merkez Melekli 100.Yıl Ortaokulu Müdürlüğü)

 

IĞDIR MERKEZMELEKLİ 100.YIL  ORTAOKULU  MÜDÜRLÜĞÜ

Okul Aile Birliği Başkanlığı

 Kantin İhale İlanı

 

 

 

  Iğdır MerkezMelekli 100.Yıl  Ortaokulu  MüdürlüğüOkul Aile Birliğine ait kantinin kiralama işlemleri MEB.09/02/2012 tarih 28199 sayılı Okul Aile Birliği yönetmeliğinin 20/3 maddesi hükmü ile 2886 sayılı Devlet İhale Kanunun 35/d, 51/g maddeleri gereğince (Kapalı zarf) pazarlık usulü ile ihale edilecektir.

 

1) İHALE KONUSU İŞİN    :

a) Niteliği                        : Kantin Kiralama İşi

b)Yapılacağı yer             : Iğdır Merkez Melekli 100.Yıl Ortaokulu  Müdürlüğü                               

c) İşin başlama tarihi      :Sözleşmenin yapıldığı tarihten itibaren

d) İşin süresi                   :Sözleşmenin feshini gerektiren nedenler yoksa( 5 ) yıl

e) Yıllık Bedel                :4.500,00 TL (Dörtbin yüz Türk lirası)

f) Geçici Teminat (%3)  :135,00TL   (Yüzotuz beş Türk lirası)                                            g) Öğrenci mevcudu       :190 Kişi 

h) Adresi                         :Melekli Beldesi Mehmet Akif Ersoy Mah:8. SK.No:1 İç Kapı No:4 Iğdır Merkez           

        ı) Telefon                         : 0476 228 6006

2) İHALENİN YAPILACAĞI YER ve SAAT:

a) Yapılacağı yer             :İl Milli Eğitim Müdürlüğü (Toplantı Salonu)

b) Tarihi ve saati              :06/01/2022  Saat 14:00

 

 

 

 

3) İHALEYE KATILACAK KİŞİLERDE ARANACAK ŞARTLAR:

5.1) Türkiye Cumhuriyeti Devleti vatandaşı olmak.

5.2) Kantin kiralama ihalelerinde katılımcılardan, 5/6/1986 tarihli ve 3308 sayılı Mesleki Eğitim Kanunu hükümlerine göre kantincilik alanında alınmış ustalık belgesi sahibi olma şartı aranır. Ancak, katılımcıların hiçbirisinde ustalık belgesi bulunmaması durumunda işyeri açma belgesi, kalfalık, kurs bitirme belgelerinden en az birine sahip olma şartı aranır. (Belgenin fotokobisi çekilerek aslı gibidir yaptırılıp zarf içerisinde teslim edilir.)

5.3) Kantin kiralama ihalelerine katılacak kişiler; ilgili esnaf odasından, adına kayıtlı okul kantin işletmesi olmadığına ve ihalelerden yasaklama kararı bulunmadığına dair aldığı belgeyi ibraz eder.

5.4) Sabıka kaydı (Son 6 ay içinde alınmış olmalı.)

5.5) Nüfus cüzdan fotokopisi

5.6) İkametgâh ilmühaberinin aslı (Son 1 ay içinde alınmış olmalı.)

5.7) İhalesine katıldığı okulun servis taşımacılığını yapmamak (İstekli, bu belgeyi ilgili okul müdürlüğünden temin edecektir.)

5.8) İstekli, ihaleye bizzat katılacaktır (Vekâleten ihaleye girilmez).

5.9) İhaleye 61 yaşından gün almamış gerçek kişiler katılabilir.

5.10) İhale komisyonu başkanı ve üyeleri ile birliğin yönetim ve denetleme kurulu üyelerinin ikinci dereceye kadar kan ve kayın hısımları ihaleye katılamaz.

5.11) Iğdır Merkez Melekli 100.Yıl Ortaokulu Müdürlüğü Okul Aile BirliğininIğdır Ziraat Bankası Şubesi nezdindeki TR27 0001 0001 15065984691-5001 nolu hesabına, kiralanacak okul kantininin ismi belirtilmek suretiyle, takdir edilen yıllık muhammen bedelin en az %3'ü kadar geçici teminatın yatırıldığına dair banka dekontu veya herhangi bir bankadan alınacak Teminat Mektubunun aslı (2886 Sayılı Devlet İhale Kanununun 26. Maddesinde belirtilen değerler) teminat olarak kabul edilecektir.

5.12) Herhangi bir sağlık kurum veya kuruluşundan son altı ay içerisinde alınmış olan sağlık raporu"Bu belge sözleşme imzalama aşamasında yükleniciden istenecektir."

5.13) İhale Şartnamesi (İlgili Okul Müdürlüğünden temin edilecek ve onaylı olacaktır.)

5.14) Şartname bedeli Iğdır Ziraat Bankası nezdindeki ilgili Okul Aile Birliği hesabına yatırılarak, dekontu ihale dosyasın eklenecektir.

4-İHALEYE İLİŞKİN DİĞER HUSUSLAR:

1-İş Bu İhale İlanı 28/12/2021 Salı   günü saat 12:00'dan 06/01/2022 Çarşamba saat 13.00'akadar İl Milli Eğitim Müdürlüğü ve ilgili okul müdürlüğünün ilan panosunda asılı kalacaktır.İstekliler, "İhale Şartnamesi ve Sözleşme Taslağı" dökümanlarını  Iğdır Merkez Melekli 100.Yıl  Ortaokulu MüdürlüğüMüdürlüğünün Iğdır Ziraat Bankası nezdindeki hesabına nakit 135,00TL. (Yüzotuzbeş Türk lirası) geçici teminat bedeli yatırarak, dekontu Milli Eğitim Müdürlüğüne ihale evraklarıyla beraber teslim edeceklerdir.

Ali ULAMAN 

 

Okul Müdürü

 

 

Emek Mah. Bahçeli cad. No 3 - 0476 280 76 00

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.