IĞDIR İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMEN ATAMASI

SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMEN ATAMASI

Bakanlığımızca ilk defa uygulanmak üzere; 03/08/2016 tarihli ve 29790 sayılı Resmî Gazete'de yayımlanmak üzere yürürlüğe giren "Sözleşmeli Öğretmen İstihdamına İlişkin Yönetmelik" hükümlerine göre  sözleşmeli öğretmenlik için 30/07/2019-05/08/2019 tarihleri arasında başvurular alınmış olup 09/08/2019 tarihinde atamaları gerçekleştirilmiştir.  

Yukarıda belirtilen kapsamda öğretmen olarak ataması yapılan adayların 26/08/2019  tarihine kadar  atandıkları illere aşağıdaki belgeleri;  

a) Lisans diploması veya mezuniyet geçici belgesinin aslı veya onaylı örneği, 

b)Orta Öğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans, Pedagojik Formasyon Programı/Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifikası, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği ya da İngilizce Öğretmenliği Sertifikası programlarından birini tamamladığına ilişkin belge veya bu belgenin onaylı örneği, 

c)Yurt dışındaki yüksek öğretim kurumlarından mezun olanların, Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca verilen yüksek öğreniminin ve pedagojik formasyon belgesinin yurt içindeki yükseköğretim kurumlarına veya programlarına denklik belgesi, 

ç) Pedagojik Formasyon Belgesi, 

d) Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf (6 adet),

e) Mal bildirimi (il millî eğitim müdürlüklerinden temin edilecektir),

f) Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporu,

g) Güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması formunu (aşağıdaki bağlantıda mevcuttur.)

teslim etmeleri gerekmektedir.

h) Belgelerin eksik olmaması şartı ile başvurular posta ile de yapılabilir.

GÜVENLİK SORUŞTURMASI FORMU İÇİN TIKLAYINIZ

İrfan Caddesi Merkez IĞDIR - 0476 280 76 00

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.