İlgi: Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğünün 30/12/2015 tarih ve 13507730 sayılı yazısı
Fatih Projesi ile BT araçlarının ve elektronik içeriklerin öğrenme ve öğretme sürecinde etkin kullanılması hedeflenmektedir. Bu doğrultuda okullarımıza yönelik ağ alt yapısı kurulumu, güvenli ve hızlı internet erişimi, eğitim ortamlarına etkileşimli tahta kurulumları devam etmektedir.
Proje kapsamında donanım kurulumu yapılan okullara ilgi yazıda belirtilen hususlar doğrultusunda bu donanımların ve ders içeriklerinin öğretmen ve öğrencilerimiz tarafından etkin bir şekilde kullanımı için “Bilişim Teknolojileri Rehberliği” görevlendirmeleri yapılmaktadır. Belirtilen esaslar doğrultusunda 2016-2017 eğitim öğretim yılı 2. dönem (13 Şubat 2017 – 09 Haziran 2017 tarihleri arasında) BT Rehber Öğretmen görevlendirilmesi yapılacaktır.
Görevlendirilebilecek Proje Okulları web sitemizde yayınlanmştır. Fatih Projesi BT Rehberliği Görevi için başvurular 16/01/2017 Pazartesi günü mesai bitimine kadar web sitemizde bulunan Ek-2 (Fatih Projesi BT Rehberliği Görev Başvuru Formu) ve Ek-3 (Okul ve Başvuru Yapan Öğretmen Bilgileri Formunun) imzalı ve okul mühürü vurulmuş nüshasının teslim edilmesi gerekmektedir.
Şubat ayında adaylığı kalkacak Bilişim Teknoloileri Öğretmenleri de başvurularını getirebilirler.
<<< Resmi Yazı >>> ( 30.12.2015 tarihli resmi yazı)
<<< EK - 1 >>> (Fatih Projesi BTR Görev ve Sorumlulukları)
<<< EK - 2 >>> (Başvuru Dilekçesi)
<<< EK - 3 >>> (Okul ve Başvuru Yapan Öğretmen Bilgileri Formu)
<<< Fatih Projesi BTR başvurusu yapılacak okullar >>>