4244
14:37
11.02.2019

İlimiz bağlı okullara sözleşmeli öğretmen olarak atananlar 11/02/2019-28/02/2019 tarihleri arasında aşağıda belirtilen belgeleri kargo yoluyla veya kendileri tarafından İl Milli Eğitim Müdürlüğümüze teslim etmeleri gerekmektedir.

  

 

Başvururda İstenecek Belgeler

 

1-Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Formu (1 adet)

2-Kimlik Fotokopisi (1 adet) 

3-Adli Sicil Kaydı (1 adet) (e-devletten temin edebilirsiniz)

4-Sağlık Kurulu Raporu ( Tam Teşekküllü devlet veya özel hastane raporu kabul edilir)

5-Elektronik Başvuru Formu(1 adet)

6-Mal Bildirim Formu (1 adet)

7-Son 6 ay içinde çekilmiş 6 adet fotoğraf

8-Askerlik Durum Belgesi (e-devletten temin edebilirsiniz)

9-Diploma Fotokopisi veya Geçici Mezuniyet Belgesi ile varsa Formasyon Belgesi Fotokopisi (Asıllarının Müdürlüğümüze gelirken yanında bulundurmaları gerekmektedir.)

 

Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Formu İçin Tıklayınız

Mal Bildirimi Formu İçin Tıklayınız

 

 

Yayın Tarihi: 11.02.2019