İlimiz bağlı okullara sözleşmeli öğretmen olarak atananlar 11/02/2019-28/02/2019 tarihleri arasında aşağıda belirtilen belgeleri kargo yoluyla veya kendileri tarafından İl Milli Eğitim Müdürlüğümüze teslim etmeleri gerekmektedir.
Başvururda İstenecek Belgeler
1-Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Formu (1 adet)
2-Kimlik Fotokopisi (1 adet)
3-Adli Sicil Kaydı (1 adet) (e-devletten temin edebilirsiniz)
4-Sağlık Kurulu Raporu ( Tam Teşekküllü devlet veya özel hastane raporu kabul edilir)
5-Elektronik Başvuru Formu(1 adet)
6-Mal Bildirim Formu (1 adet)
7-Son 6 ay içinde çekilmiş 6 adet fotoğraf
8-Askerlik Durum Belgesi (e-devletten temin edebilirsiniz)
9-Diploma Fotokopisi veya Geçici Mezuniyet Belgesi ile varsa Formasyon Belgesi Fotokopisi (Asıllarının Müdürlüğümüze gelirken yanında bulundurmaları gerekmektedir.)
Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Formu İçin Tıklayınız
Mal Bildirimi Formu İçin Tıklayınız